Звіт кампанії «Право на захист» за липень

Швидко казка мовиться, та неймовірно довго, у нашому випадку, збройна кампанія робиться. Тим не менш, попри все вона все ж робиться.

В українському інформаційному просторі просто неможливо знайти людину, яка була б готова публічно виступити проти ініціатив УАВЗ (російською — УАВО) із введення збройного законодавства, — гостьові редактора «Громадського» не дадуть збрехати. Усі відмовляються публічно дискутувати з нами (і у першу чергу — з Георгієм Учайкіним, звісно). Що взагалі-то теж є аргументом на користь позиції УАВЗ: якщо противників багато, але пояснити зрозуміло і публічно, на камеру, чому вони противники, вони не можуть — це доволі погано говорить про їх правоту.

Ось відео з «Громадського ТБ», яке є інформаційним партнером «Петра і Мазепи» і тому теж захотіло посильно підключитися до кампанії з висвітлення проблеми.

У цілому у ролі хоплофобів довелося виступати ведучім. Це не їхня позиція, це їхня роль у рамках ефіру, не судіть строго.

А поки Георгій втілював виважену аргументовану позицію, я намагався втілювати хаос і безлад. Саме тому посеред ефіру я дістав пістолета. Мені здається, це досить переконлива ілюстрація того, що зараз зброя може легко потрапити до рук абсолютно психічно непридатним до цього людям — на тій лише сумнівній підставі, що вони можуть купити собі посвідчення журналіста чи іншого йовбака.

До ефіру не потрапила заздалегідь підготовлена мною промова про те, що, в принципі, важливо боротися за якісну роботу правоохоронних органів, і, звичайно ж, міліція повинна приїжджати на виклик не через дві години, а через десять хвилин. Але в умовах, які склалися — озброєний ідіот проніс зброю до телестудії, — це призведе лише до того, що після безперешкодної організації кривавого безладу в озброєного ідіота буде на те, щоб залишити студію, не дві години, а 9,5 хвилин. Що означає лише те, що мені доведеться захекатися під час відступу, а зовсім не те, що люди навколо мене будуть у безпеці.

 

 

І до інших новин.

Ми здійснили доволі активні спроби розмістити наші плакати у Харкові на шляховій стіні у метро. Там були запропоновані відмінні умови, і ціна контакту, незважаючи на те, що це велике місто, була дуже вигідною. Однак під час безпосереднього розміщення нас «спіткала прикра несподіванка». Агентство рішуче відмовилося розміщувати нашу продукцію, тому що на плакаті одним з елементів планувався папуга, у якого замість дзьобу – пістолетне дуло.

Агентство категорично відмовилося від розміщення, оскільки, на його думку, птах порушує статтю 20 закону «Про рекламу», у якій однозначно вказано, що зображення зброї (у тому числі іграшкової), а також вибухівки заборонено.

Тут, в принципі, можна посперечатися про те, наскільки птах є вогнепальною зброєю і як з неї стріляти, але проблема, яку я бачу, полягає не у цьому, а зовсім в іншому.

Чому зображення зброї заборонене саме для кампанії з боротьби за право громадян на захист? Чому не забороняють реклами МВС, ЗСУ, НГУ і добровольчих батальйонів? Тому що МВС та ЗСУ пропагують патріотичні почуття? А які почуття ми пропагуємо, якщо не патріотичні? Ми пропагуємо відповідальність і законність (нагадую, без законності купити та носити зброю значно простіше та дешевше, ніж із законністю). Ми пропагуємо цивілізовані стосунки між громадянином та державою. І навіть слоган на плакаті — «Легальна зброя — захист від нелегальної». Тобто ми прямо і недвозначно займаємося боротьбою з незаконним обігом зброї, який набуває зараз епічних масштабів.

Але нам не можна.

Більш того, окей, залишимо осторонь НГУ та ЗСУ. На кожному першому постері кожного другого фільму (включаючи «Пікселі» і «Міньйони») розміщено зображення зброї — холодної, вогнепальної, фантастичної — і вибухових речовин. І ніхто не протестує проти цього прямого порушення статті 20 закону «Про рекламу». Що викликаю у нас дику лють, чесно кажучи. Що за вибіркове правосуддя? Чому ідіотські елементи законодавства застосовуються саме по відношенню до нашої кампанії, а не по відношенню до тисяч явних порушень саме його ж? Це тому що я чорний?

Взагалі така поведінка є відвертою явною дискримінацією, і ми будемо з нею боротися. Але це зовсім інша історія, яка не має стосунку до кампанії за збройне законодавство.

Отже, юридичні параноїки серйозно загальмували хід подій, однак усе ж ми раді повідомити шановним читачам та інвесторам кампанії, що, незважаючи на цей спротив на кожному кроці, ми не здаємося, продовжуємо, і перші розміщення вже відбулися.

У Запоріжжі ми розмістили багатометрові банера за адресами: вул. Перемоги, 63 і вул. Жуковського, 36. Ось фото:

 

Це вкрай прохідні місця, рано чи пізно банер побачать усі жителі міста. Особливо радує те, що місця для розміщення нам видав безкоштовно у безстрокове користування запорізький бізнесмен Макс Дрозденко, тому провисять вони там дуже довго, оренду ми не платимо, а заплатили лише одноразово за друк та монтаж поверхонь. Усім дякуємо і ура.

У Миколаєві розміщення не таке вигідне з фінансової точки зору, але ще більш вигідне з точки зору кількості контактів. Тому що ми зайняли одразу 23 поверхні на рівні очей на центральній пішохідній вулиці міста — Радянській. Індекс упізнаваності кампанії у Миколаєві, таким чином, одразу злітає до небес. Ми виходимо з 3 по 16 серпня. Якщо у нас вистачить грошей на те, щоб протримати поверхні хоча б пару-трійку місяців, можна буде говорити про те, що у цьому місті ми добилися прогресу, і переходити там до формування пулу агітаторів і вуличної роботи.

Ще гарні новини. Нам вдалося розробити значно більш дешевий варіант футболки, порівняно з тією, на якій був зображений страус і яка коштувала 1200 грн. Наступна серія футболок буде орієнтовно по 500 грн. Більш того, на відміну від попередньої серії, у цій буде представлено довгоочікувані розміри XXL і написи українською мовою.

Див, тим не менш, не буває: зменшення собівартості вплинуло на якість — футболки з приголомшливо крутих стали просто крутими.

Крім того, ми домоглися дозволу на розміщення наших плакатів у магазині «Мілітарист», і зараз наш дизайнер намагається розробити дизайн, який відповідає тематиці магазину, у межах стилістики кампанії.

Крім того, ми працюємо над накладом наліпок на автомобілі.

А ще отримали пропозиції від низки торгових точок, готових розмістити у себе наші плакати й агітаційну продукцію. Тому зараз ми власне працюємо над виготовленням продукції. Як тільки усе буде готово — будемо друкувати (якщо знайдемо гроші) і розміщувати.

Отже, наш меседж такий: незважаючи на те, що липень — вкрай мертвий місяць, щоб можна було швидко щось зробити, ми докладаємо великих зусиль, щоб встигнути зробити хоч щось до початку осені і передвиборчої кампанії у регіонах, коли ціни на зовнішню рекламу злетять до небес. Тому нам важливо розміщуватися там, де нас не зженуть місцеві васі, які балотуються — на партнерських поверхнях, у лояльних активістів на балконах і таке інше.

І, звичайно ж, хоча ми розуміємо, що літо не той час, коли можна розраховувати, що люди зроблять благодійний внесок, ми все ж були б надзвичайно раді, якби любі читачі відірвали від серця посильну пожертву на проведення кампанії.

Слоган, який ми зараз використовуємо, — «Легальна зброя — захист від нелегальної». Цим ми хочемо сказати, що навіть якщо ви хоплофоб і вважаєте, що населенню не потрібна вогнепальна зброя, ви все одно маєте вкластися у нашу кампанію. Тому що ми боремося на за зброю, а за її легалізацію. За законодавство, яке візьме обіг зброї під контроль. Я припускаю, що ви є противником зброї. Ваше право. Але я не можу припустити, що ви є прихильником того, щоб обіг зброї контролювався не законом, який подається пулом експертів та приймається Верховною Радою, а службовою запискою та закритим розпорядженням, яке приймається якимсь безіменним міліцейським генералом. Якщо, звісно, ви не цей генерал, його родич або інша посадова особа, яка має прибуток від незаконного обігу зброї.

Допомогти кампанії можна за цими координатами:

1. Карта «ПриватБанку» № 4731 1856 0370 9301 (UAH) на им’я Нойнець Олени.

2. Реквізити для SWIFT-переказів:

2.1. Для переказів у доларах:

BENEFICIARY: Отримувач (П.І.Б. власника рахунку англійською мовою) – NOINETS OLENA

ACCOUNT: Рахунок у банку отримувача (номер пластикової карти або поточний рахунок у «ПриватБанку») – 4731185603709772

BANK OF BENEFICIARY: Банк отримувача – PRIVATBANK, SWIFT CODE: PBANUA2X

INTERMEDIARY BANK: Банк-кореспондент – JP MORGAN CHASE BANK, SWIFT CODE: CHASUS33

CORRESPONDENT ACCOUNT: Рахунок банка отримувача у банку-кореспонденті – 0011000080

IBAN: UA753052990004731185603709772

2.2. Для переказів у євро:

BENEFICIARY: Отримувач (П.І.Б. власника рахунку англійською мовою) – NOINETS OLENA

ACCOUNT: Рахунок у банку отримувача (номер пластикової карти або поточний рахунок у «ПриватБанку») – 4731185605507810

BANK OF BENEFICIARY: Банк отримувача – PRIVATBANK, SWIFT CODE: PBANUA2X

INTERMEDIARY BANK: Банк-кореспондент – Commerzbank AG Frankfurt am Main Germany, SWIFT CODE: COBADEFF

CORRESPONDENT ACCOUNT: Рахунок банка отримувача у банку-кореспонденті – 400886700401

IBAN: UA943052990004731185605507810

2.3 Для переказів у рублях РФ (а раптом, всяке буває):
:56 Банк-посредник: ОАО «Сбербанк России», Москва, РФ
БИК 044525225, К/С 30101810400000000225
ИНН 7707083893
СВИФТ: SABRRUMM

:57D Банк бенефициара: /30111810100000000540
АО «СБЕРБАНК РОССИИ»
Киев, Украина

:59D Бенефициар: 26208001084527
Нойнец Елена Анатольевна

3. Рахунки БФ «Біловоддя»:

3.1. Рахунок у «ПриватБанку» № 26001053222634 (UAH)
МФО 326610
ЄДРПОУ 39554728

3.2. Рахунок у «ПриватБанку» № 26008053212926 (EUR)
МФО 326610

ЄДРПОУ 39554728

3.3. Рахунок у «ПриватБанку» № 26004053214672 (USD)
МФО 326610
ЄДРПОУ 39554728

 

Реквізити для SWIFT-переказів:

Для переказів в доларах:

Company Name БIЛОВОДДЯ БФ

The bank account of the company 26004053214672

Name of the bank Privatbank, Dnipropetrovsk, Ukraine

Bank SWIFT Code PBANUA2X

Company address UA 69000 Запорiзька м Запорiжжя вул Правди д.50

IBAN Code UA753266100000026004053214672

Банки-кореспонденти/correspondent banks

Account in the correspondent bank 001-1-000080

SWIFT-code of the correspondent bank CHASUS33

Correspondent bank JP Morgan Chase Bank,New York ,USA

АБО

Account in the correspondent bank 04182358

SWIFT-code of the correspondent bank BKTRUS33

Correspondent bank Deutsche Bank Trust Company Americas , New York, USA

 

Для переказів в євро:

Company Name БIЛОВОДДЯ БФ

The bank account of the company 26004053214672

Name of the bank Privatbank, Dnipropetrovsk, Ukraine

Bank SWIFT Code PBANUA2X

Company address UA 69000 Запорiзька м Запорiжжя вул Правди д.50

IBAN Code UA893266100000026008053212926

Банки-кореспонденти/correspondent banks

Account in the correspondent bank 100-947012110

SWIFT-code of the correspondent bank DEUTDEFF

Correspondent bank DEUTSCHE BANK AG ,Frankfurt, Germany

АБО

Account in the correspondent bank 400886700401

SWIFT-code of the correspondent bank COBADEFF

Correspondent bank Commerzbank AG ,Frankfurt am Main, Germany