У Херсоні зняли новий промо-ролік для туристів

Херсонці продовжують реалізовувати створену у 2015 році Стратегію розвитку міста. Черговим результатом цієї роботи став промо-відеоролік «Херсон для тебе» (“Kherson for You”), який нещодавно з’явився у мережі.

2,5-хвилинне відео створила студія Elizabeth Postol на замовлення Центру туризму і пригод ХерсON, співзасновниками якого є брати Білецькі з Херсонського осередку ГО «Справа». Сюжет присвячений красотам природи, визначним місцям та туристичним атракціонам Херсонщини, побачених очами туристів.

Відпочинок на морі, річці або у справжнісінькій пустелі, походи в усамітнені дикі місця або веселі й галасливі тусовки на міських фестивалях, активні заняття водними та наземними видами спорту — все це Херсон привітно пропонує своїм гостям. Так само як і можливість поласувати місцевими делікатесами й відчути подих століть під час відвідання історичних місць.

Херсонський осередок «Справи» і ХерсON працюють над тим, щоб зробити місто ще більш доступним та привабливим для туристів. Активісти планують проводити такі івенти, як «Тишо-Тишо фест», покращувати зовнішній вигляд ключових локацій міста, доглядати за історичними будівлями і багато іншого. Згідно зі Стратегією розвитку Херсона, саме туризм «справівці» визначили як найперспективніший напрям розвитку регіону (також у пріоритеті сільське господарствао та сфера послуг).


Які плани активісти вже встигли втілити в життя — читайте у розділі новин міста Херсон на сайті «Справи».