Час для другої поправки – 3. Мені потрібен твій одяг і мотоцикл

Окей, джентльмени, завдяки вашим зусиллям, майже всю підготовчу роботу завершено, і ми вже можемо поступово починати, і це чудово. Ситуація виглядає таким чином.

Про активістів. Попередній матеріал суттєво підбадьорив аудиторію, і, як наслідок, до нас записалося вже майже тридцять охочих взяти активну участь у кампанії у ролі агітаторів. Як для початку – це відмінний результат, він показує, що людям в принципі близька ця тема, і вони готові витрачати власний час на популяризацію збройового законодавства. З таким пулом агітаторів вже можна починати поступово виходити на вулиці.
 
Про гасла. Зусиллями сайтів zbroya.info, petrimazepa.com та reibert.info, а також сотні збройових активістів, ми дійшли до наступного стислого переліку гасел кампанії:

 

Українською:

1. Довіряй тому, хто допоможе

2. Моя безпека в моїх руках

3. Озброєна людина – вільна Україна

4. Злочинці люблять неозброєних

5. Мій дім – мій грім

Російською:

1. Легальное оружие – защита от нелегального

2. Моя безопасность в моих руках

3. Мое оружие защитит и тебя

4. Волкам – бояться!

5. Бандит вооружен. А ты?

Англійською:

1. Mama did not raise a victim

2. If guns are outlawed, only outlaws have guns

3. Molon Labe

У подальшому ми будемо додавати і прибирати гасла, їх ще знадобиться багато, а отже ваша допомога і пропозиції нових гасел – схвалюються, не соромтеся вигадувати і пропонувати.

Про поверхні. Гасло і малюнок потрібно розміщувати на певній рекламній поверхні. Протягом тижня ми отримали кілька чудових пропозицій. Зокрема, йдеться про рекламні поверхні на об'єктах нерухомості в Запоріжжі. Їх запропонував нам бізнесмен Макс Дрозденко, який вирішив стати партнером нашої кампанії.

А також рекламні поверхні в районі Жулян, які ми б нізащо не змогли одержати жодним іншим чином, якби не пропозиція активіста УАВЗ. У Харкові було знайдено вигідну пропозицію на центральній станції метро. В Миколаєві – по розміщенню на центральній пішохідній вулиці.

Окрім цих традиційних поверхонь, ми пропонуємо всім збройовим активістам влаштувати флешмоб, вивісивши прапор із символікою і гаслом кампанії на своєму балконі. Збройових активістів в країні – не менше 50 тисяч за найбільш песимістичними підрахунками, не кажучи про їхніх рідних і близьких. Якщо кожен з них за кожним вікном і на балконі вивісить символіку кампанії – це вже буде вельми наочним волевиявленням.

Про твіттер-шторм. Хештег кампанії в інтернеті – #freepeoplechallenge. Все, що ви хочете сказати людству на тему необхідності прийняття цивілізованого збройового законодавства, рекомендується супроводжувати цим тегом.

Однак, використовуючи цей хештег, не удавайтеся до агресії. Пам'ятайте, що кампанія розрахована не на тих людей, що вже прийняли рішення, а на тих, хто з певних причин боїться закону про зброю, і яких потрібно переконати, що на вулицях через цей закон не почнеться Mad Max.

Варто наголошувати, що ми не боремося за те, щоб всі навколо почали хаотично стріляли в повітря, для цього у нас і так є ДНР. Наша мета – цивілізоване збройове законодавство. Наша мета – Вермонт, а не Афганістан.

Для створення «Афганістану», до речі, законодавства не потрібно – він виникає там, де такого законодавства немає. Ми боремося за право на захист, а кампанія так і називається – «Право на захист».

Про дизайн. Нам потрібен дизайнер, а правильніше – верстальник. Зрозумійте нас правильно – відмінні та навіть прекрасні дизайнери вже стали активістами кампанії на безкоштовних волонтерських засадах. Та й, власне, тварин-символів кампанії нам абсолютно безкоштовно намалював Станіслав Пелех аж зі свого Криту.

Але одне діло творчість – музи, янголята літають над головою, розрядка від робочої рутини – і зовсім інше власне ця робоча рутина, котра наразі потрібна.

Банери для партнерських сайтів на всіх мовах у всіх розмірах, верстка прапорів і розпірок, верстка буклетів, адаптація дизайну символів і верстка наліпок на машини – на всіх мовах, з усіма тваринами, у різних розмірах. Загалом, некреативної рутинної роботи дуже багато, і покладати її на безкоштовних волонтерів просто неефективно.

Ми плануємо знайти верстальника на повний робочий день на всю кампанію приблизно за 10–15 тисяч гривень на місяць, з перспективою подальшої співпраці у всіх інших проектах. Зрозуміло, для цього нам потрібні власне ці 10–15 тисяч гривень. Що наводить нас до наступної задачі.

Про гроші. Ось тепер, коли вся підготовча робота, яку ми змогли зробити за власні ресурси, закінчена, нам дійсно дуже потрібні гроші. На поліграфію, на зарплату дизайнера й менеджера по зовнішній рекламі (а краще кількох), на виготовлення та встановлення банерів і брандмауерів на поверхнях, що дістались нам безкоштовно.

За більшість питань, котрі потрібні в рамках кампанії, платити просто соромно, і ми будемо їх вибивати безкоштовно, на підставі домовленостей і силою свого переконання. Однак силою переконання не вийде надрукувати буклети, тому що робота друкарні потребує грошей, незалежно від того, наскільки її директор є збройовим активістом.

Тому гроші потрібні. Ми вже зібрали трохи коштів, але коли ми кажемо трохи, то маємо на увазі саме небагато – в скарбничці немає навіть 10 тисяч гривень, ось звіт.

На випадок, якщо ви готові зробити добровільний внесок для кампанії – ось координати для оплати:

1. Карта ПриватБанку № 4731 1856 0370 9301 (UAH) на ім'я Нойнец Олени.

2. Реквізити для SWIFT-переказів:

2.1. Для переказів в доларах:

BENEFICIARY: Одержувач (П.І.Б. власника рахунку англійською мовою) – NOINETS OLENA

ACCOUNT: Рахунок у банку одержувача (номер пластикової карти або поточний рахунок в ПриватБанку) – 4731185603709772

BANK OF BENEFICIARY: Банк одержувача – PRIVATBANK, SWIFT CODE: PBANUA2X

INTERMEDIARY BANK: Банк-кореспондент – JP MORGAN CHASE BANK, SWIFT CODE: CHASUS33

CORRESPONDENT ACCOUNT: Рахунок банку одержувача в банку-кореспонденті – 0011000080

IBAN: UA753052990004731185603709772

2.2. Для переказів у євро:

BENEFICIARY: Одержувач (П.І.Б. власника рахунку англійською мовою) – NOINETS OLENA

ACCOUNT: Рахунок в банку-одержувача (номер пластикової карти або поточний рахунок в Приватбанку) – 4731185605507810

BANK OF BENEFICIARY: Банк одержувача – PRIVATBANK, SWIFT CODE: PBANUA2X

INTERMEDIARY BANK: Банк-кореспондент – Commerzbank AG Frankfurt am Main Germany, SWIFT CODE: COBADEFF

CORRESPONDENT ACCOUNT: Рахунок банку одержувача в банку-кореспонденті – 400886700401

IBAN: UA943052990004731185605507810

Для переказів в рублях РФ (ну хіба мало, що може статись):

: 56 Банк-Посередник: ВАТ «Ощадбанк Росії», Москва, РФ

БИК 044525225, К / С 30101810400000000225

ІПН 7707083893

СВІФТ: SABRRUMM

: 57D Банк Бенефіціара: / +30111810100000000540

АТ «СБЕРБАНК РОСІЇ»

Київ, Україна

: 59D Бенефіціар: 26208001084527

Нойнец Олена Анатоліївна

3. Рахунки БФ «Беловодье»:

3.1. Рахунок у ПриватБанку № 26001053222634 (UAH)

МФО 326610

ЄДРПОУ 39554728

3.2. Рахунок у ПриватБанку № 26008053212926 (EUR)

МФО 326610

ЄДРПОУ 39554728

3.3. Рахунок у ПриватБанку № 26004053214672 (USD)

МФО 326610

ЄДРПОУ 39554728